duminică, 16 august 2009

Un sfarsit pentru un nou inceput.

Stau, privind in gol si ma intreb de ce oare gandul meu zboara tot la tine. Vorbesc si tu apari in cuvintele mele. Citesc si te zaresc printre miile de litere imaginandu-mi ca suntem noi, nu personajele din poveste. De-ai stii cat mi-e de greu sa ma trezesc fara tine...
Si razi cand iti spun ca ma-nchid in lumea mea...lumea care am construit-o impreuna, speranta cu speranta, sarut cu sarut, mangaiere cu mangaiere... si toate acele cuvinte soptite-n ureche in noptile lungi petrecute sub cer senin ...
A sosit clipa ! Nu ti-am spus cat de mult te iubesc, doar atunci cand am simtit ca se clatina peretii castelului nostru de nisip... Nu ti-am spus cat de mult de ador, decat atunci cand am dat peste greutatile vietii.
Dar am realizat cat de mult am gresit si-mi pare rau...Dar e prea tarziu ca sa te mai pot aduce inapoi.


Iti voi spune pentru ultima data... " Te iubesc ! "

Un comentariu:

  1. cum am vorbit si pe mess:) e bine ce ai facut...nu uita "minunea tine 3 zile"..
    Multi poate se gandesc k e ink o poveste de dragoste cu final nefericit,dar,nu.Fiecare poveste are ceva special,are sentimentele ei,certurile ei,nebuniile de-o clipa sh din pacate si finalurile care nu sunt deloc placute.

    :* hai Bibby ca stiu ca vei trece peste :*
    :X

    Astept sa mai vad alte postari cum doar o scriitoare minunata ca tine poate sa le faca :X >:D<

    RăspundețiȘtergere